Monday, November 21, 2011

MC..


hari ni aku mc..
dua hari lepas asek dok bersin x sudah2..
pastu semalam..
batuk pulak menjelma..
hari ni..
bangun2 je.. kepala da denyut2..
hukhukhuk..
pakej tros aku dapat..
selsema + batuk + saket kepala..

sebelum incek suami outstation pagi ni..
sempat jugak anta aku pegi klinik...
mcm2 obat doktor bagi..

so.. hari ni dapatlah pulun makan ubat2 tu..
pastu rest cukup2..
harap pasni sihatlah aku seperti biase..

korang doakan aku ye..
smoga cepat sembuh..
saket tadela terok sgt..
tp x selesa badan dalam keadaan mcm nih..
hukhukhuk..

tapi..
...Allah bagi aku saket sebab Dia sayang aku...
:)


“Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu penyakit dan sejenisnya melainkan Allah akan menggugurkan bersamanya dosa-dosanya seperti pohon yang menggugurkan daun-daunnya” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)


No comments:

Post a Comment