Thursday, March 25, 2010

.:: Entry Khas Untuk Muslih ::.

ini adalah entry khas untuk muslih.. katanye entry aku yang sebelum ini (yg aku cite pasal staf2 kat tmpt keje..) xde gambar dia.. jadi dia xberminat nak bace blog aku..huhuu.. so, aku wat la entry ni khas untuk muslih... hihii..~

ok.. ni gambar incek muslih kite...

*
*
*
*


^__^ aku cuwik gambar eni dari fesbuk dia.. aku tatau la incek muslih ini sedang men bowling atau menari..kuikuikui..

ok..nak cite sal dia..
slalunye kan bile dia memperkenalkan diri kat orang lain, dia akan btau sifat2nyew sejak azali lagi...


sifatnye yang pertama..

pendiam..

haa..aku mmg x percaya klu dia ckp dia pendiam..padahal kalau duduk ngan sape2 je dia boleh je mulakan perbualan..n dia mmg banyak idea utk bercakap xkire lah ape2 topik skali pun..sampai nak berdebat ngn dia ni pun aku da malas.. haha..~ sbb dia je akan menang dgn hujah2 nye yang kadang2 xde la bernas sgt..tp apekan daya.. aku biarkan je la orang "pendiam" berbicara.. kuikuikui..~

pendiam2 pun..jadi vokalis nasyid jugak..wuwuwuu~

*
*
*

yang kedua.. dia adalah seorang yang

pemalu..


pemalu la kunun tu yew.. nakmo pandang kamera..hihi..


ni lagi satu sifat yang mmg x sesuai langsung ngan dia.. pelik.. cuba korang tgk balik gambar kat atas td tu.. walaupun cara balingan dia cam ala2 menari, dia x malu pun nak men bowling.. hurm.. jejaka pemalu alaf baru kut.. hihi.. tapi kadang2 tu ade jugak la malu2 miyaw sket.. bile dia kne nyakat ngn member2 aku..dia mula la malu2 tucing..hikhik..~ wat muka comel smbil malu2.. ^__^


*
*
*

ha...yang ketiga nih yang paling aku tak tahan.. dia kate dirinye..

hensem..

ade gaye model x..hihihi..~


hoh! hemsem kew jejaka inih? adekah aku tertawan dgn kehemseman dia?? hurm.. adelah cikit.. tp cikit je la.. selebihnye aku tertawan sebab hati budi dia yang baek ati ituw.. hihihi..~ *kalau dia bace neyh mesti kembang kempis idung dia tu.. ^__^


ok..ketiga2 sifat yang dia selalu sebut2kan kat sume orang, aku rase satu pun xde dalam diri dia.. tp hensem tu ade la sikit cuma xpayahla btau diri sendiri encem..kan.. hikhik..~

*
*
*

biar aku plak btau 3 sifat utama yang sangat2 dekat dengan dirinye sepanjang aku knal incek muslih ini yew...


pertama - BAIK.. ha..bgus ade sifat mcm neyh.. sentiasa buat baik ngan orang.. ngan aku pun slalu je baik2.. aku jew yg salu wat perangai..hikhik..~ dia neyh akan membantu sesape je yg dlm kesusahan walaupun dia juga terpaksa bersusah utk orang itu.. hurm..baik kan..kan..

ok..yang kedua - BERCITA-CITA TINGGI.. erm..aku suka sifat dia yang satu nih.. dia akan cuba utk capai ape yg dia nak.. n sekarang dia sedang menuju cita2nyew itu.. tapi dia pernah cakap yg aku neyh tulang belakang dia utk dia capai cita2 nye itu..if aku xde, bagaikan tulang blakang nyew xde..ouh..~ sungguh pentingkah aku ini dlm idupnye.. terima kasih.. ^__^ tapi satu je... cita2 tinggi da bagus da..tapi suka lengah2... xmo la gitu yew incek muslih.. usaha tangga kejayaan.. if naik tangga tu pun slow je, mcm mane nak cpt2 menuju ke puncak.. ye tak...~

*saye tunggu kamoo di puncak itu yew..hehehe..~

yang ketiga pulak - MANJA.. ahaks!~ siyes.. incek muslih adalah seorang yang manje.. "manje kededek" ngan sume orang..hihi.. bile kne marah ciket, da cedeyh..ingat orang tu da x cayang dia.. ouh..~ aku pun kalah dgn kemanjaannye itu...~


ok..cukup smpai sini.. kang abes sume rahsia terbongkar lak.. jari2ku ini lajuuu je menari kat keyboard neyh.. klu x ditahan bahaye gak nih..hikhik...~

*
*
*

kepada incek muslih..jangan majuk2 lagi dah.. entry nih saye wat khas untuk kamoo... ok..~ pasni bace lah blog saye selalu.. if x update, bace je lah yang lepas2 nye entry.. refresh balik cite2 yg lame tuh.. haha..~ ok.. daa~




3 comments:

  1. Kpd en. Mus...kelakar ler men bowling...mmg nmpk mcm menari...tp rs2 angah en. mus ni bnasyid...biler ubh arh...hahaha....jgn mrh....kang x cun dook ats pelamin...hehhee

    ReplyDelete
  2. ceyh..lmbt nye reply...~ huhuhu...

    ReplyDelete