Sunday, March 7, 2010

.:: Aku ::.

pum pang pum pang..

dah 3 bulan aku berkerja sebagai valuer..

dan 3 bulan jugak lah duit gaji aku abes camtu jew..

skejap je mase berlalu...
duit pun skejap je abes kan.. T__T


****

pum pang pum pang..

tahun ni je aku dapat 2 orang baby..

wooopsss..~

bukan aku punyew ye..

anak kakngah aku n anak abg aku..

anak kakngah aku ni gurl...

nama dia SYARIFAH NUR IZZAH..

lahir 11.1.2010

abang aku plak..dpt baby boy

namanyew FAIQWAFIY..

lahir 5.3.2010 (baru lg neyh)

hehehe...~

skrg ni baru aku sedar anak buah aku da ramai ghupenyew..~

da jadi lapan owang da...hoho..~

skejap nyew mase blalu...


****

aku??

jadi ape lepas ni??

valuer seumo hidup??

atau

isteri kepada sang suami??

atau

suri rumah separuh mase??

atau

pencuci pinggan mangkuk??

hoho...~

aku pun lom taw lagi...isk..teruknyee..

T___T


No comments:

Post a Comment