Tuesday, October 20, 2009

.:: Baby Dah Besar ::.


Dulu aku n cpoo penah bela sekor anak kucing.. (cuba korang klik sini..aku pnh cite sal anak kucing ni dulu..) namenye BABY..

dia sgt manje n sangat aktif..~
tapi kitorg da lamer berpisah ngn BABY tu since cuti semester aritu.. kire2 da nam bulan lamenye..huhu...

sebabnye farah bawak
BABY balik umah dia kat PONTIAN..cedeyh..~

tapikan..

aritu kitorg gi umah farah.. dapat la kitorg jumpe
BABY!!!~ sronok gile xterkate mase tu.. farah hidang air pun kitorg x minum..
.
.
.
mase farah bagi
BABY ni kat aku, aku x kenal.. bleh plak aku tnye farah balik...

"ni sape ni farah?? aku nak
BABY..xmau kucing lain"...

ahahaa.. apdahal aku da dukung
BABY da pun.. siyes!!!~ mmg aku x kenal da BABY..

DIA DAH BESAR.. kirenye dia da masuk alam remaja la.. hihi..

.
.
.

ni gambar dia mase kecik2 n mase sekarang... cantek..~

SAYA SAYANG BABY!! RINDU BABY!!

sob..sob..sob..~
.
.
.



ni gambar baby mase kecik2..posing atas laptop aku.. dia sgt suke ganggu owang wat keje.. sambe je naik atas laptop..haish.. rindu baby..~

.
.
.



Baby da besau... sangat cantek.. hihi.. rindu!! rindu!! dia tetap seperti dulu.. sangat aktif!! ahaha..


.
.
.

pesanan kepada BABY (kalaula dia bleh membace):

kamu jaga diri leklok.. nnt da andong n beranak, kuarkan anak tomey2 n aktif macam kamoo.. hehehe.. saye sangat merindui kamoo.. x puas rasenye nak bergurau aritu.. huhuhu.. pe pun mish u cooo much!!!~


~end~



No comments:

Post a Comment