Monday, December 31, 2012

Tahun Baru Wajah Blog Pun Baru


sempena tahun baru yang bakal menjelma neh dalam beberapa jam je lagi
aku ade ubahsuai sket blog nih
sebab tangan ni menggatal nau nak kemaskini blog
bukannye ade pembaca berjuta2 pun kan..
hahaha.. (ayat panceng..booo!!~)

oklah.. ekceli aku buat renovation kt blog aku ni

supaya nak nampak lagi kemas..comel..cute..miut.. dan simple!
yes! simple!! sampai background blog pun aku tuka jadi putih tros! haha!
sebab ape putih?
sebab tahun baru.. so aku nak nampak blog ni suciiiii je..
ok tak? hihihi..
sebenarnye kekeringan idea nak letak ape kt background..
nak kne sesuaikan jugak dengan font colour..
pikir punye pikir last2 takyah boh pape kan..
so lagi senang nak bace.. ye tak? heee~

selain daripada tukar background blog jadi putiiihhhh seputihnyee..
aku hade boh banner kat atas tu..
haa.. nampak tak?
gambar puan istri ngan incek somi..
comel??? ouchh!! tenkiu sape yang kate kitorg comel tu..ahahaa!
(nak muntah pi jaoh2 plsss... lalalaa~)
ok2.. nak bitau neh yang banner atas tu adalah hasil usaha penat lelah incek Abdul Rahim Hamud
credit to him!! (clap! clap! clap!!)
aku cuma bg idea je dan idea aku direalisasikan hanya sekelip mata!
hikhikhik..
thank you!!

pastu.. ade tambah sket jam atau bahase omputihnye digital clock..
hehe..
tujuannye adalah supaya aku dan korang tidak membuang masa dengan benda2 yang tak berfaedah
tapi kalau bace blog ni xpe.. sentiasa berfaedah
kenapa berfaedah?
sebab lepas ni aku akan cuba menyediakan info2 berguna untuk korang..
tau tau tau.. hehe

erm..ape lagi eh..
haa!! aku ade jugak sediakan ruangan "cocet cocet"
so korang boleh la tinggalkan pesan ke..
nak berborak ke..
nak tinggalkan link blog ke..
sume boleh.. cuma..
aku harap korang jangan tinggalkan link website yg tak elok n tak sesuwai utk tatapan umum..
nanti sia2 je aku buat blog ni suci bersih..
hehehe..

last skalik..
aku ade letak widget welcome! kat bawah belah kanan blog nih..
haa..nampak tak?
hehehe..
aku boh sebab mewakili pihak aku utk ucapkan SELAMAT DATANG!
best tak? aku rase best! (hahaha..syok sindri..)

oklah.. aku rase tu je yg aku tokok tambah dalam blog nih..

papepun aku nak ucap

SELAMAT MENEMPUH TAHUN BARU 2013..

Semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya..

Semoga tahun ini memberi kita semangat baru untuk berjaya dan melaksanakan azam2 yang tertangguh

Semoga kepahitan semalam dapat menjadi iktibar untuk kita selepas ini
dan kemanisan semalam dibawa bersama dan menjadi kenangan terindah selamanya..

Semoga rezeki mencurah2 tahun ini..
dan..
Semoga kehidupan kita dirahmati Allah.. amiin...


Welcome to 2013 Good bye to 2012 HD Wallpapers 540x337 Welcome to 2013 Good bye to 2012



(azam tahun 2013 sama je dengan azam 2012..tolong doakan semoga terlaksana)


No comments:

Post a Comment