Sunday, July 8, 2012

3 Minggu Burger Celop




ini kali ketiga aku kuarkan entry pasal burger celop
dan dah 3 minggu burger celop ini beroperasi..
dan semakin hangat diperkatakan..
alhamdulillah..
semua ni rezeki dari Yang Maha Esa..
:)

sepanjang 3 minggu ni banyak feedback yang kitorg dapat..
ade yang puji melambung..
ade yang mengkritik..
dan ade jugak yang memberi cadangan yang bernas..

thank you semua..

dan utk pengetahuan korg..
ade beberapa blog dah buat review untuk Burger Celop.
secara tak langsung Burger Celop semakin mendapat tempat di pasaran..
ehek..ehek..

kalau aku sendiri nak buat review rase cam bias plak kan..
so ape kate korg bace entry2 yang aku link kan..
supaya yang dah pernah rasa ni semakin addicted
dan yang tak pernah makan cecepat serbu Burger Celop nih..





stakat ni.. 4 blogger ni je yang aku dapat kenalpasti
agak2 korg ade jumpe blog lain yang review burger celop leh inform aku eh..
hehe.. tq korg!!

ok.. sesape yang masih belum like page Burger Celop,
jom cecepat like Burger Celop kat sini


ok.. 
selamat mencuba okeh!!


(orang kate muka i pun da macam burger..sob sob sob..)

No comments:

Post a Comment