Thursday, February 9, 2012

Rumah untuk dijual di Idaman Suria


kali ni aku nak bagi laluan kat satu iklan nih..


Click to view the next image.

rumah ni kat Idaman Suria Apartment, Danau Kota..

sebelum ni aku penah menyewa rumah ni
eh..tak tak.. bkn aku.. kakak aku sebenarnye..
aku menumpang je.. kuikuikui..

mase aku duduk sini mmg aku rase selesa
rumah pun tak besau sangat
tak kecik sangat
sesuai untuk orang bujang..
yang baru kahwin..
atau yang da lame berkahwin..
hehe..

apartment ni jugak sangat sesuai kalau nak sewakan
sbb mmg ade demand kat kawasan nih..
so..sesape yg nak jadikan rumah ni sebagai pelaburan
sangatlah sesuai..

 ok..
ni aku senaraikan spesifikasi rumah ni dengan lebih mendalam..
hehehe..

cekidaut!!~

2 + 1 bilik tidur
2 bilik air
24 jam kawalan keselamatan
Rumah baru pasang tiles (good condition)

5 minit ke downtown danau kota
Dikelilingi kemudahan sekolah, restoran, masjid, bank, pejabat pos
Dekat jugak ngan FESTIVAL CITY..
(alaa..shopping complex yg baru tuuu.. hehe..)
Dekat dengan MRR2 & DUKE
Kurang  daripada 10km ke KL
Kemudahan public transport

Harga
RM135,000 je

ape??
mahal??
jangan risauuu....
boleh nego lagi..
ehhehe..

kalau korang berminat
korang buleh call

MUSLIH
017-4321439

hanya untuk pembeli yang serius je k..

ouh.. lagi satu..
bantuan penilaian, pinjaman dan guaman boleh diuruskan..
so korang tak payah susah2 nak cari lawyer sindri ke, valuer ke, banker ke..
kami ada kaki2 yang boleh memudahkan proses jual beli rumah..
ok..



(aku pun nak beli rumah jugak.. huuu..)


No comments:

Post a Comment