Wednesday, January 4, 2012

Blogger Sinar Cintaku dah kawen!


haha
menarik tak tajuk?
alhamdulillah
sorg lagi member aku selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz
pada 23 December 2011 ari jumaat aritu..
aku rase boleh lagi kot update pasal majlis kawan aku nih..
aura penganten baru maseh terasa lagi..
hehehe..

ok2..
meh aku cite serba sedikit pasal kawan aku ni namenye LIZA..
asal melaka.. mcm aku..hehe
tapi bezanya dia membesar kat melaka
aku tak.. kampung je kt melaka..
membesau kat gombak, selangor..
hikhik..

suaminya pula bernama MUNIR..
Liza ngan Munir ni kenal dari UTM KL lagi..
sangat lama..
dan alhamdullillah..
sudah tertulis jodoh mereka..
:)

liza..
aku bahagia tgk ko bahagia..
aku hepi tgk ko hepi..
harap mahligai yang dibina berkekalan hingga ke syurga..
amiin..
doa doakan aku sama ye..

ok..dah..
jom kite layan gambar majlis puan liza ini yep..
aku curi gambar dari  fesbuk erin ngan fesbuk farah..
al maklumlah, aku tade kamera secanggeh mereka2 ini..
hihi..

cekidautt!!

manis.. seri penganten.. suka sangat gambar nih..
haih.. apesal la ko comel nih? hehe..
berarak beramai2.. siap ade kilauan tuu.. hihi..
yey!! dah bersanding lepas dari tol.. cenyum cikeeettt....~ :)
takde gambar ngan panten misti tak sah.. haruslah kan.. hikhik..
haa..ni la budak yg datang lewat tu.. bg can la tangkap gambar sensorang..haha
outdoor plak.. nice~ :)
tersipu-sipu maluuu.. hehe..

ok2.. cukup la aku curi gambar orang neyh..
sikit2 je..
tapi ade satu je lagi nak curi..
meh layan satu lagi gambar...
 scroll down...
yeah~

.
.
.
.
.
.
.
.
.





hahahaa.. nak jugaaaaakkk~

walaupun aku ni pengantin lame..
tapi still rase baru tau..
bagi can plssss..
hahahahhaa..

ok..
kalau korg nak tgk lebih lagi aksi seperti gambar2 di atas
korang boleh tgk kat link yang aku bagi tadi..
tp sila minta kebenaran tuan empunya gambar yep..

kalau korg nak wish slamat panten baru
bolehlah korg tinggalkan mecet kat blog atau fesbuk puan liza ini
klik sini atau sini

ok.. daa..~

(tumpang gembira melihat kegembiraan orang lain.. ^_^ )

No comments:

Post a Comment