Sunday, May 31, 2009

.:: Praktikal ::.

wah.. suda lame aku x memblogkan diri.. bz gile ngn kije.. cam bukan praktikal je..

bia aku cite serba sket pasal praktikal aku ni ek..

aku bekerja di PPC International Sdn Bhd kat Kompleks Campbell..tingkat 8, jalan dang wangi.. hehe...

aku diletakkan di valuation department untuk 2 bulan setengah.. da hampir sebulan da menjalani praktikal, mcm2 tempat aku jelajah..

baru-baru ni aku gi johor ikut valuer pegi inspect kat sane.. balik ari la..letih gile..esoknye kne masuk ofis seperti biasa.. tp memacam peristiwa berlaku mase aku inspect.. sebelum aku gi johor tu singgah jelebu, n9..inspect harta tanah pertanian.. hehe..

selain tu aku gak dibawa inspect oleh valuer2 yang berkaliber gi bentong ngn genting highlands.. best wooo..~

dipendekkan cerita aku sangat gembira diberi kepercayaan oleh company untuk bawa aku gi outstation sejauh itu.. dulu xde pun.. paling dekat pun area ulu selangor je.. hadoi..~

erm..ok lah...aku x sempat cite panjang sebab aku kat kampung ni.. aku nak gi umah owang kawen.. nnt ade mase aku story lagi ek..kedidadaaa~ :D

2 comments:

  1. elaun banyak tak? ke macam dulu je?haha

    ReplyDelete
  2. same je.. company sama..elaun pun same laa..

    kuikuikui~

    ReplyDelete