Saturday, March 14, 2009

.:: Kembar ke?? ::.



sekian lama aku x dengar soalan ni...


"awak berdua ni kembar ke??"

dolu2 mase blaja kat utm, slalu org ckp muka aku n mmbe aku ni sama.. tp bile da sambung kat uthm nih, da susah nak dengar pertanyaan sebegitu.. huhuhu~

sehinggalah ke hari ini.. aku n member aku bersama seorang lagi membe aku dinner kat popcook..

time nak bayar makan tu ade pakcik tu tnye
aku n member aku nih seperti dialog di atas.. hehehe..

aku rse cam xpercaya.. dah lame x dengar..wahaha~

klu dolu2 slalu la org cakap kitorg ni muka cam n
ak sama..sampai abg aku sendiri pun xknal adik dia..penah skali tu abg aku ingtkan aku, rupe2nye tu mmbe aku..slamat dia xsekeh kepala kawan aku tu.. sbb aku ni mmg mangsa buli abg aku..huhu~ tp aku tgk xde la sama pun kitorg ni...erm.. tatau la..

korang tgk la sendiri ek..cam adek beradek ke kitorg nih..?? menimbulkan persoalan dihati nih..hihi~



GAMBAR 1 - masa ni kat klcc..umo baru je 19thn..hihi..



GAMBAR 2 - masa ni kat kfc carrefour wangsa maju..umo baru 20thn je..



GAMBAR 3- ni plak kat utm skudai..time konvo.. umo da 21thn da..huhu~



GAMBAR 4 - yang ni plak gambar kat UTHM.. umo?? erm..22thn da..~



korang tgk gmbr2 ni, kitorg nampak cam adik beradik kew?? hurm.. ade ke? lalalala~






10 comments:

  1. yam, nk tgk gmbr time umur dh 23thn lak..
    muahahahahahaha..nk tgk2..siti maryam, siti maryam kan dh besar..umur dh 23 thn..meh nk tgk gmbr yg plg trbaru lak..adekah muke anda sm seperti umur anda 22thn..atau...??hehehe

    ReplyDelete
  2. gambar aku yg besau terpampang kat atas tu mende..?

    tu gmbr paling baru tuu..

    2 hari lepas aku tngkp..

    maken comel kan..hikhikhik

    ReplyDelete
  3. wah.. nak tunjuk gamabr kembar ke nak tunjuk gamabr maken kembang.. ahahahahahaks..

    ReplyDelete
  4. waaa..mu-ce-lih ahat ni... kembang kt pipi je laa.. huhu~

    ReplyDelete
  5. hahahahaha
    no komen..
    lalalala~

    ReplyDelete
  6. member sorang tu statik je bdn...
    yg sorang lg stiap tahun berkembang....


    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. mane de kembang pun..hukhukhuk...

    ReplyDelete
  8. awak berdua ni kembar ke? xD

    haha..

    ReplyDelete